З дня заснування RУLCD Service Store і до сьогоднішнього дня, наша головна мета - бути кращими в сфері відновлення дісплеїв за технологією ОСА І швидкго обслуговування Apple.
Ми твердо впевнені, что досягти цієї мети можна тільки шляхом надання бездоганної якості сервісного обслуговування та суворого виконання взятих на себе зобов'язань.
Кожен з тисяч клієнтів, які довірілі нам ремонт свого портативного пристрою, завжди може бути впевнений в отріманні гарантії на виконані роботи та встановлені запчастини. Гарантійний період може відрізнятіся від типу Виконання робіт та складає від двох тіжнів до дванадцяти місяців. Винятком є ремонти по відновленню пристроїв після попадання вологи, деякі типи ремонтів материнська плат, а також ряд спеціфічніх робіт з рихтування, склеювання корпусних елементів і т.п. Узгодження гарантійніх умов при таких роботах проводитися безпосередньо перед початком ремонту.
При виникненні неполадок і отриманні обґрунтованої претензії в термін дії гарантії СЦ відповідно до Закону України здійсніть безкоштовний ремонт пристрою з використанням нових комплектуючих.
Умови Прийняття пристрою по гарантії: - при наявності гарантійної квитанції;
- при відсутності стороннього втручання;
- при відсутності механічніх пошкоджень;
- при відсутності попадання рідини;
- при дотриманні правил експлуатації.
Гарантія втрачається: - при механічніх пошкодженнях (сліди від придавлювання, ударів, зігнутість корпусу);
- при пошкодженні гарантійних пломб (всередині пристрою по закінченню роботи майстер встановлює гарантійний стіккер);
- при попаданні в середину пристрою рідини (сліди вологи на платі, спеціальніх датчиках);
- при використанні неоригінальних / несертифікованих аксесуарів (візьміть з собою зарядний пристрій і майстер допоможе визначити якість вашого зарядного пристрою та кабелю);
Детально про гарантії по заміні скла: Гарантія дається нами на склейку дисплея зі склом, склейку рамки зі склом і працездатність дисплею після заміни на ньому скла, перед видачою апарату обов'язково перевіряється його працездатність майстром.
Відповідно клієнт, коли забирає апарат з ремонту, зобов'язаний перевірити працездатність апарату та підтверджує це підпісом в Акті Виконання робіт.
Претензії відносно тріщин на склі, роздавленої матриці, проблеми в роботі тачскріну, артефактах саме всередині самого LCD і тому подібні явища в гарантійний срок і после не приймаються.
Якщр за час гарантійного періоду з'являються проблеми пов'язані з роботою по заміні скла
(повітряні бульбашки, плями, відклеювання самого скла або рамки дисплея і тд.) обов'язково зв'яжіться з майстром для консультації і вирішення проблеми.
Всередину кожного апарату, який буває у нас в ремонті ми ставимо гарантійну пломбу, при її пошкодженні ви автоматично втрачаєте гарантію.